یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
21

حوزه/ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: ارائه خدمات فرهنگی مناسب در اولویت فعالیت های این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، مهدی رمضانی در حاشیه بازدید از کتابخانه علامه طباطبایی(ره) شهرستان محلات با بیان این که در دولت سیزدهم، پیگیری امور کتابخانه‌ها در اولویت برنامه ها بوده است، اظهار داشت: در سه سال اخیر، مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی از همه استان‌ها بازدید کرده و در مرحله بعدی بازدید مویرگی از شبکه کتابخانه‌های عمومی در شهرها داشته اند.

وی همچنین افزود: پیگیری مسائل کتابخانه‌های استان، شهرستان‌ها و شبکه کتابخانه‌ها از نزدیک، آشنایی با مشکلات و ظرفیت کتابخانه‌های شهرستان‌ها از برنامه‌های دور دوم سفر به استان‌ها است که این فرآیند از دلیجان و محلات شروع شده است.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: لازم است تا با مذاکرات و تصمیم‌گیری فرمانداران، نماینده مجلس، شهرداران و اعضای شورای شهر و هم‌افزایی ظرفیت‌ها، خدمت‌دهی بهتری به مردم انجام شود.

وی بیان داشت: ارائه خدمات فرهنگی مناسب اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی در دولت سیزدهم بود که این به لطف الهی این مساله را در دولت چهاردهم نیز شاهد خواهیم بود.

رمضانی همچنین افزود: کتابخانه‌ها یک شبکه گسترده و تأثیرگذار در سطح کشور به شمار می روند و لازم است علاوه بر استفاده از این ظرفیت، به‌روزآوری و بهینه‌سازی نیز مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha